AGHOL 2019/12 Bilanço ve Hisse Analizi
Başta belirtmeliyim ki aşağıdaki
çalışmalar son açıklanan bilançolar ve faaliyet raporu üzerinden çıkardığım
tablolar ve yorumlardır. Görüşler kişisel görüşlerimdir. Kesinlikle yatırım
tavsiyesi değildir ve yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Burada yer alan
görüşler genel yatırım yorum ve tavsiyesi kapsamındadır.
Yazının yazıldığı tarihte AGHOL şirketinde bir miktar yatırımım bulunmaktadır. Yazdıklarım bu kapsamda
değerlendirilmelidir.
Merhabalar,
Blog yeni olduğu için
belirli bir süre sık bir şekilde bilanço analizi atmayı planlıyorum. Bugüne
kadar paylaştığım şirket analizleri ile ilgili beklediğimin çok üzerinde olumlu
geri dönüş aldım. Bu beni oldukça mutlu etti ve bundan sonrası için de motive
edici oldu.
Blog’a mobilden mi yoksa
tarayıcıdan mı bağlandığınıza göre anasayfaya giderek daha önce paylaştığım
şirket analizlerine de göz atabilirsiniz.
Öncelikle baştan
söylüyorum amacım burayı monolog bir şekilde kendi bulduğum bilgileri
paylaştığım bir yere döndürmek değil. Ki ben de sizler gibi küçük yatırımcıyım.
Faaliyet raporunu okuyarak anlamaya çalışıyorum. Bunun bir adım ötesi
anlayamadığımız detaylar ile ilgili şirketin yatırımcı ilişkileri ile iletişime
geçmek veya internette detaylı araştırma yaparak işin aslını daha iyi
öğrenmektir. Lütfen kendiniz de bir şekilde bilgiye ulaşırsanız yorum olarak
belirtin ki hep beraber faydalanalım.
Yorumlarımda ve analizlerimde
hata yapıyor olabilirim. Lütfen böyle bir durumda da düşüncelerinizi yorum
olarak belirtin.
Tabloları şirketin KAP’ta
açıkladığı rakamlar üzerinden hesaplıyorum. Herhangi bir excel hatası olabilir.
Aynı şekilde orada bir yanlışlık farkedersiniz lütfen KAP’ın veya aracı
kurumların sitesinden kontrol ederek beni uyarın. Ben de en kısa sürede
düzeltebilirim. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim.
İlk olarak kendi
portföyümde olan şirketlerin analizi ile başladım. AGHOL analizinden sonra Geriye
ALARK, JANTS, DOHOL, CIMSA ve BLCYT kalıyor. Onları da en kısa sürede
tamamladıktan sonra sizlerden gelen taleplere göre şirket analizi yapmayı
planlıyorum. Şu ana kadar SASA ve HEKTS soran oldu. Eğer sizin de bakmamı
istediğiniz şirket olursa lütfen yorum olarak belirtin.
AGHOL bir süredir
portföyümde bulunuyor. Salgın sebebiyle fiyatların düşmesi sonucu bir miktar
zarara geçtim. Ancak AGHOL’ün sahip olduğu bağlı ortaklıklarının ve
iştiraklerinin piyasa değerini yansıtmadığını düşündüğüm için ucuz buluyorum. O
sebeple satmadım ancak ekleme de yapmadım. Pozisyonumu koruyorum. Ekleme
yapmamamın sebebi şirketin maalesef yüksek sayılabilecek borcu ve zamanın borç
sevmeyen bir zaman olmasıdır.
AGHOL çok detaylı ve
güzel faaliyet raporu açıklayan bir şirkettir. Dolayısıyla ilgileniyorsanız
faaliyet raporunu keyifle okuyabilirsiniz.
Şirket son 5 – 6 senedir
net kar elde edemediği için (2019’u hariç tutuyorum, bir miktar net kar
açıkladı) kayda değer bir temettü ödemesi yapmıyor. Ancak minik de olsa temettü
vermesi yatırımcı sever bir şirket olduğu konusunda güzel bir göstergedir.
Diğer bir yorum da “keşke temettü vermek yerine borcunu kapatsa” da olabilir ki
haksız sayılmaz. J
AGHOL’in faaliyet
alanları oldukça geniştir. Stratejik yatırımlarını bira (AEFES), meşrubat
(CCOLA), perakende (MGROS) ve tarım alanlarında gerçekleştiren Anadolu Grubu, otomotiv
(ASUZU), kırtasiye (ADEL), hızlı servis restoranı, gayrimenkul ve enerji sektörlerindeki
operasyonları ile de faaliyetlerini geniş bir alanda sürdürüyor.
Şimdi biraz daha detaylı inceleyelim:
(Bazı cümleleri direkt
faaliyet raporundan alacağım ve tırnak içinde belirteceğim)
Bira
AGHOL’ün satış
gelirlerinin %21’i, FAVÖK’ünün %28’i bira satışlarından gelmektedir.
Dolayısıyla holding için çok önemli bir iş koludur.
AGHOL’ün AEFES’teki
sahiplik oranı %43,1’dir. AEFES Türkiye, Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Gürcistan
ve Moldova’da pazar lideridir.
“Anadolu Efes, alkollü
içecekler pazarında 6 ülkede (Türkiye, Rusya, Kazakistan, Gürcistan, Moldova ve
Ukrayna) 21 bira fabrikası, 6 malt üretim tesisi, 1 şerbetçiotu işleme ve 1
preform üretim tesisi ile faaliyetlerini sürdürmekte ve bira markalarını yaklaşık
400 milyon tüketici ile buluşturmaktadır.”
“Satış hacmi bakımından
sektöründe Avrupa’nın 5’inci, dünyanın 10’uncu ve Türkiye’nin en büyük bira
üreticisidir.”
Bira sektörünün salgından
oldukça olumsuz etkileneceğini düşünüyorum. Cafe-Restoran-Hotel sektörünün
kepenk kapatması bira ve alkollü içeçecek tüketiminin epey azaltacaktır. Diğer
yandan, Pazar lideri olduğu pazarların nispeten az etkilenmiş olmas ve yüksek
yaz sezonunun henü gelmemesi tek tesellimiz. Umarım yaz aylarında salgın biter
ve bira tüketimi en normale döner. Yoksa bira iş kolu bu seneyi ekside
kapatabilir.
Meşrubat
AGHOL’ün satış
gelirlerinin %24’ü, FAVÖK’ünün %38’i meşrubat satışlarından gelmektedir.
Dolayısıyla holding için diğer çok önemli iş kollarından birisidir.
AEFES’in CCOLA’daki
sahiplik oranı %50,3’tür. Dolayısıyla AGHOL’ün CCOLA’daki payı %21,5
düzeyindedir.
“Anadolu Efes’in %50,3
oranında bağlı ortaklığı konumunda bulunan Coca-Cola İçecek (CCI) yurt içi ve
yurt dışı meşrubat operasyonlarının ana şirketi olup, 10 ülkede (Türkiye,
Kazakistan, Azerbaycan, Kırgızistan, Türkmenistan, Ürdün, Irak, Suriye,
Pakistan, Tacikistan), The Coca-Cola Company (TCCC) markalarından oluşan gazlı
ve gazsız içeceklerin üretim, satış ve dağıtımını gerçekleştirmektedir. 26
şişeleme tesisinde toplam 1.642 milyon ünite kasa şişeleme kapasitesine sahip
olan CCI, Coca-Cola sisteminde satış hacmine göre yedinci büyük şişeleyici
konumunda yer almaktadır.”
CCOLA Türkiye,
Kazakistan, Kırgızistan ve Azerbaycan’da pazar lideri; Pakistan, Irak ve Ürdün’de
ise ikinci sıradadır.
Meşrubat sektörünün de
bira sektörü gibi Cafe-Restoran-Hotel sektörünün kapanmasıyla olumsuz etkileneceğini
öngörüyorum. Fakat biradan farklı olarak nihai tüketicilerin biradan farklı
olarak meşrubat ürünlerinden daha az vazgeçeceğini umuyorum. Dolayısıyla
evlerine stok yapıp tüketmeye devam edeceklerdir diye düşünüyorum. Dolayısıyla
salgının ve karantina sürecinin meşrubat iş koluna etkisini sınırlı negatif
bekliyorum.
Migros
AGHOL’ün satış
gelirlerinin %45’i, FAVÖK’ünün %26’sı MGROS’tan gelmektedir. Dolayısıyla
holding için en önemli üç iş kolunun bir diğeridir. AGHOL’ün MGROS’taki payı
yaklaşık %50’dir.
“Migros 65 yıllık
mağazacılık deneyimini dijital dönüşümle entegre ederek, geleceğin perakendecilik
anlayışını bugünden müşterilerine sunmaktadır.”
"Migros, Türkiye’de 81
ilde büyümesini sürdürürken yurt dışında Kazakistan ve Makedonya’da Ramstore
markası ile hizmet vermektedir. Bunun yanında Migros Sanal Market, Türkiye’nin
ilk ve en yaygın gıda e-ticaret sitesi olarak Türk perakende sektörüne Mobil
Market ve Çoklu Kanal kavramlarını taşımıştır.”
AGHOL’ün salgın ve
karantina sürecinden en az etkilenen hatta belki de pozitif etkilenecek olan iş
kolu MGROS’tur. Hatta belki de pozitif dememin sebebi ise genel piyasanın
aksine migrosun ve piyasadaki diğer marketlerin satışlarının uçup kaçacağı
konusunda kuşkuluyum. Evet belki BİM ve Şok market olumlu etkilecektir, çünkü
onlar sadece günlük evde kullanılacak ürün kalemleri satmaktadır.
Ancak Migros ve Carrefour
gibi hipermarketler terlikten valize, elektronikten mobilyaya kadar her şeyi
satmaktadır. Dolayısıyla evet tuvalet kağıdı, konserve, temizlik ürünlerinin
satışı patlamış olabilir ancak hipermarketlerde satışları çok düşmüş onlarca
ürün kalemi olduğuna da hemen hemen eminim.
Yine de MGROS için sanal
market uygulamasının çok olumlu katkı sunacağını ve bundan sonrası için de
artarak büyüyeceğini düşünüyorum. Nitekim şirketin sanal market için son
dönemde 1000 kişilik yeni işe alım yapması ve lojistik ağını geliştirecek
adımlar atması bu yöndeki bir işarettir.
MGROS için bu süreçte
beklentim sınırlı pozitiftir.
Otomotiv
AGHOL’ün satış
gelirlerinin %8’i, FAVÖK’ünün %7’si otomotiv sektöründen gelmektedir. Holding
otomotiv sektöründeki faaliyetlerini Anadolu Isuzu, Çelik Motor, Anadolu Motor
ve Anadolu Landini şirketleriyle yürütmektedir. AGHOL’ün halka açık bir diğer
şirketi olan ASUZU’daki payı yaklaşık %55’tir.
“Anadolu Isuzu, 144
milyon Dolar ihracat hacmi ile 2019’da son 25 yılın en yüksek yurt dışı satış seviyesine
ulaşmıştır.”
“Otomotiv sektörünün ticari
araç segmentine odaklanan Anadolu Isuzu; güçlü bir ürün gamı, etkin satış
sonrası hizmetleri ve yaygın bir bayi ve servis ağına sahiptir. Kamyon, hafif
kamyon, midibüs, otobüs ve pick-up’ta Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden
biri olan Anadolu Isuzu, ihracat pazarlarındaki iddiasını sürdürmektedir.”
“2019 yılsonu itibarıyla Anadolu
Isuzu’nun Türkiye piyasasında segmentler bazındaki pazar payı midibüs için
%30,9 olurken; onu sırasıyla %10,9 ile kamyon, %7,4 ile pick-up, %5,6 ile
kamyonet takip etmiştir.”
“Çelik Motor; KIA,
Garenta, MOOV by Garenta ve ikinciyeni.com markalarıyla, sahip olduğu güçlü
otomotiv mirasını dijital ekosisteme uygun iş süreçleriyle harmanlayarak
otomotiv endüstrisindeki uzmanlığını geleceğe taşıyor.”
“MOOV by Garenta
markasıyla Türkiye’de araç paylaşımı sektöründe ilkleri gerçekleştiren Çelik Motor,
bir yılda 1 milyona yakın kiralamaya imza atmıştır.”
“Anadolu Motor, üretim ve
ithalatını gerçekleştirdiği çapa makineleri, zeytin hasat makineleri, motopomplar,
benzinli ve dizel motorlu jeneratörlerini ve kapsayan geniş ürün portföyünü
Antrac markası ile sunuyor. Ayrıca, distribütörlüğünü yaptığı Lombardini dizel
motorları ile sanayide, Honda Güç Ürünleri ile bahçe grubunda, Honda Marine dıştan
takma deniz motorları, Ranieri tekne ve Highfield botları ile denizcilik
sektöründe faaliyet göstermektedir.”
Otomotiv sektörü 2018 ve
2019 yılında Türkiye pazarında oldukça zorluk yaşadı. Dolayısıyla bu durum 2020’de
de devam edecek gibi gözüküyor. Çok değişen bir şey olmadı. Ancak bunun yanına
yurtdışı pazarlarındaki salgın ve karantina sebebiyle bozulan pazarların
negatif etkisi de şüphesiz eklenecektir. Dolayısıyla salgının bu sektördeki
etkisi sınırlı negatif olacaktır.
Diğer
AGHOL’ün satış
gelirlerinin %4’ü, FAVÖK’ünün %2’si diğer sektörlerden gelmektedir. Dolayısıyla
holdingin bir nevi hobi sektörleri diyebiliriz. J Holding diğer sektörlerdeki faaliyetlerini Anadolu
Etap, Anadolu Kafkasya, AES Elektrik, Aslancık Elektrik, Adel Kalemcilik, McDonald’s
(2020 içerisinde satış işlemlerinin sonlanması beklenmektedir), AND Gayrimenkul, Efestur, AEH Sigorta Acenteliği
şirketleriyle sürdürmektedir. Şirketlerdeki pay oranlarını faaliyet raporundan
kontrol edebilirsiniz.
Bu sektörlerin de büyük çoğunluğu da salgın ve getirdiği ekonomik krizden muhakkak
olumsuz etkilenecektir.
“Türkiye’de kırtasiye
denince ilk akla gelen ve bir geleneğe dönüşen Adel Kalemcilik Avrupa’nın en
yeni kırtasiye fabrikasına sahiptir. 60’a yakın ülkeye ihracat yapan Adel,
Avrupa genelindeki ağaç cidarlı kalemlerin yaklaşık %13’ünün de üretimini
gerçekleştirmektedir.”
“Türkiye’de 33. yılına
giren McDonald’s, 2019 yılında da hızlı büyümesini sürdürmüştür. 2019 yılını toplam
satışlarda %29 ve müşteri sayısında %16’lık artışla tamamlamıştır.”
“Anadolu Etap,
Türkiye’nin en büyük meyve yetiştiricisi ve meyve suyu üreticisi konumundadır.”
“Türkiye’nin en büyük
meyve yetiştiricisi ve meyve suyu üreticisi Anadolu Etap, Anadolu Grubu ve
Özgörkey Holding ortaklığıyla, sektördeki kaliteli meyve ve meyve suyu
ihtiyacını karşılamak üzere faaliyet göstermektedir. Türkiye’de tarım
sektöründe “Sürdürülebilir Tarım İlkeleri”ni oluşturan ve iş planlarına adapte eden
ilk tarım şirketi olan Anadolu Etap, 30 bin dekar alan üzerine kurulu 8
çiftliği, 5 milyon meyve ağacı, 3 meyve suyu fabrikası ve 1 paketleme tesisi
ile tarımın ve tarıma dayalı endüstrinin gelişimine öncülük etmektedir.”
“2019 yılında Aslancık
HES 279 GWh, Paravani HES ise 375 GWh elektrik enerjisi üretmiştir.”
Aslancık HES’in %33’ü
AGHOL’ündür. Diğer ortaklar eşit oranda Doğan ve Doğuş Holding’dir.
AGHOL’ün Paravani
üzerindeki ortaklığı Anadolu Kafkasya şirketi üzerinden sağlamaktadır. Anadolu
Kafkasya’nın da %61’i AGHOL’ündür.
Şimdi 2019/12 bilanço
rakamlarına bakalım.
SATIŞLAR
AGHOL 2019/12 döneminde
çeyreklik olarak 12.794 mio TL hasılat gerçekleştirmiş, yıllık satış hasılatı
ise 45.240 mio TL’ye ulaşmıştır.
AGHOL Mayıs 2019
itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye
göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.
Aşağıda dönemsel olarak
yıllık satışların artışı, enflasyon ve satışların reel artışı gösterilmektedir.
Kırmızı çizgi enflasyon, yeşil çizgi satışların artışı, mavi çizgi ise
enflasyon etkisi arındırılmış satış artışıdır. İdeal olan mavi çizginin kırmızı
çizginin üzerinde olmasıdır. 2016 satışlarını 2015 ile karşılaştıramadığım için
ilk dört dönem satış değişimi boştur.
BRÜT KAR
AGHOL 2019/12 döneminde
çeyreklik olarak 3.418 mio TL brüt kar elde etmiş, yıllık brüt kar ise 13.760 mio
TL seviyesinde gerçekleşmiştir.
AGHOL Mayıs 2019
itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye
göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.
Brüt kar marjı çeyreklik
bazda %26,72 olmuş. (Önceki çeyrek: %32,60; Geçen sene aynı çeyrek: %28,02)
FAVÖK
AGHOL 2019/12 döneminde
çeyreklik olarak 947 mio TL FAVÖK elde etmiş, yıllık FAVÖK ise 5.414 mio TL
seviyesinde gerçekleşmiş.
AGHOL Mayıs 2019
itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye
göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.
FAVÖK marjı çeyreklik
bazda %7,40 olmuş. (Önceki çeyrek: %14,56; Geçen sene aynı çeyrek: %11,27)
NET KAR
AGHOL 2019/12 döneminde
çeyreklik olarak 772 mio TL net kar elde etmiş, yıllık net kar ise 544 mio TL
seviyesinde gerçekleşmiş.
AGHOL Mayıs 2019
itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye
göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.
Net kar marjı çeyreklik
bazda %6,03 olmuş. (Önceki çeyrek: %1,65; Geçen sene aynı çeyrek: %4,59)
KAR MARJLARI
Çeyreklik ve yıllıklandırılmış
kar marjları aşağıdaki gibidir:
ROE & ROA
ROE: Özsermaye karlılığı
ROA: Toplam Aktif Karlılığı
Yıllıklandırılmış net kar
rakamlarıyla hesaplanmış karlılık oranları aşağıdaki gibidir. Ne kadar yüksekse
o kadar güzeldir.
CARİ ORAN
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre cari oranı 0,95 seviyesindedir. (ideal seviye 2 olmakla
beraber, 1,30 ve üzeri bir rakam da olumludur)
Önceki çeyrek: 0,91
Önceki sene: 0,99
FD / FAVÖK
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre FD / FAVÖK oranı 3,65 seviyesindedir. (FD: Firma Değeri =
Şirketin piyasa değeri + Net Borç. FD / FAVÖK’ün düşük olması kural olarak
şirketin ucuz olduğunu gösterir.)
Önceki çeyrek: 3,78
Önceki sene: 4,04
PD / DD
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre PD / DD oranı 0,19 seviyesindedir. (ideal pd/dd oranı şirketin
özsermaye karlılığına ve temettü politikasına göre değişebilmekle beraber kural
olarak ne kadar düşükse o kadar ucuzdur diyebiliriz.)
Önceki çeyrek: 0,17
Önceki sene: 0,15
NET BORÇ / FAVÖK
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre Net Borç / FAVÖK oranı 2,83 seviyesindedir. (ne kadar düşükse
o kadar iyidir diyebiliriz)
Önceki çeyrek: 3,06
Önceki sene: 3,05
ÖZSERMAYE / AKTİFLER
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre Özsermaye / Aktifler oranı 0,35 seviyesindedir. (şirketin ne
kadar kendi kaynaklarıyla döndüğünü ve ne kadar dış kaynak kullandığını
göstermektedir. 0,50 ve üzeri olması idealdir.)
Önceki çeyrek: 0,34
Önceki sene: 0,45
SATIŞ GELİRLER / PD
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre yıllıklandırılmış Satış Gelirleri / PD ilişkisi aşağıdaki
gibidir.
NET KAR / PD
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre Net Kar / PD ilişkisi aşağıdaki gibidir.
FAVÖK/PD
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre FAVÖK / PD ilişkisi aşağıdaki gibidir.
ÖZSERMAYE / NET BORÇ
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre Özsermaye / Net Borç ilişkisi aşağıdaki gibidir. (Yeşil olan
çizginin üstte olması koşuluyla aralarındaki boşluk ne kadar fazlaysa o kadar
olumludur)
SERBEST NAKİT AKIŞI (SNA) / PD
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre SNA aşağıdaki gibidir.
Yıllıklandırılmış SNA: -10.506
mio TL (önceki yıl aynı çeyrekte yıllıklandırılmış: -10.101 mio TL)
Turuncu çubuk piyasa
değeridir. SNA ile PD arasındaki ilişkiyi görebilirsiniz.
NET YPP (Yabancı Para Pozisyonu)
AGHOL’in 2019/12 bilançosuna
göre Net YPP aşağıdaki gibidir. (Sıfır çizgisinin üzerinde olması şirketin kur
krizine karşı kalkanı olduğu anlamına gelmektedir.)
OFNA TRENDİ
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre OFNA (operasyonel faaliyetlerden nakit akışı) trendi aşağıdaki
gibidir. (Artma eğiliminde olmasını bekleriz.)
NİS DEĞİŞİM TRENDİ
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre NİS (net işletme sermayesi) trendi aşağıdaki gibidir.
Aşağıdaki grafikte net işletme sermayesinin geçen sene aynı döneme göre değişim
trendi görülmektedir. Dolayısıyla artış göstermesi olumlu, düşüş göstermesi
olumsuzdur diyebiliriz.
CAPEX TRENDİ
AGHOL’in 2019/12
bilançosuna göre CAPEX (yatırım harcamaları) trendi aşağıdaki gibidir. Şirketin
kaynaklarıyla ne kadar duran varlık artışı olmuş onu göstermektedir. Yukarıdaki
NİS trendi tablosundaki gibi çubuk geçen senenin aynı dönemine göre ne kadarlık
bir değişim olduğunu göstermektedir.
YORUM
AGHOL’in son bilançosuna
baktığımızda 2019 yılının marjlarında ufak da olsa iyileşme görülmektedir.
Şirket çok borçludur ve yoğun bir şekilde borç azaltması yapmaya çalışmaktadır.
Yukarıda özsermaye / net borç grafiğinde görüldüğü şekilde üç dönemdir net borç
azalmaktadır. Şirketin 5 milyar TL düzeyinde YPP açığı bulunmaktadır.
Yüksek borç ve YPP
açıklığı holdingin bu kadar düşük piyasa değerine sahip olmasının ana
sebebidir. Bu risklerin fiyata yansıtıldığını düşünüyorum. Ancak yine de
salgının olumsuz etkileriyle hissenin daha aşağı sarkma ihtimali bulunuyor.
Özellikle TL’deki devalüasyonun devam etmesi (ki edecek gibi duruyor) şirketin
bilançolarını bozacaktır.
AGHOL’deki pozisyonumu
korumamın sebebi şirketin zaten çok ucuz kalmasıdır. Tüm risklerin ve borçların
fiyata yedirildiğini düşünüyorum. Yoksa aşağıdaki matematiğin açıklaması
olamazdı.
Şirketin bugün itibariyle
piyasa değeri: 3,7 milyar TL
MGROS’un piyasa değeri:
5,3 milyar TL > %50’si 2,6 milyar TL
AEFES’in piyasa değeri:
10,7 milyar TL > %43’ü yaklaşık 4 milyar TL
Sadece ikisinden AGHOL’ün
payına düşen 6,6 milyar TL. Diğer şirketleri ise yanında bedava J
Saygılar
Gayet güzel bir çalışma olmuş.emeginize salık.
YanıtlaSilÇalışmanız için teşekkür ederim. Şirket çok ucuz. Ama piyasa her zaman net kara bakar. Ülke ve USD istikrara kavuşursa, çok yüksek miktarda (2 milyar TL - 2021 yılında) net kar açıklama potansiyeli mevcut
YanıtlaSilemeğinize sağlık yorum yapmak bızlere düşmez siz gayet güzel veriler ile anlatmışsınız
YanıtlaSil