AGHOL 2019/12 Bilanço ve Hisse Analizi



Başta belirtmeliyim ki aşağıdaki çalışmalar son açıklanan bilançolar ve faaliyet raporu üzerinden çıkardığım tablolar ve yorumlardır. Görüşler kişisel görüşlerimdir. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir ve yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Burada yer alan görüşler genel yatırım yorum ve tavsiyesi kapsamındadır.


Yazının yazıldığı tarihte AGHOL şirketinde bir miktar yatırımım bulunmaktadır. Yazdıklarım bu kapsamda değerlendirilmelidir.


Merhabalar,

Blog yeni olduğu için belirli bir süre sık bir şekilde bilanço analizi atmayı planlıyorum. Bugüne kadar paylaştığım şirket analizleri ile ilgili beklediğimin çok üzerinde olumlu geri dönüş aldım. Bu beni oldukça mutlu etti ve bundan sonrası için de motive edici oldu.

Blog’a mobilden mi yoksa tarayıcıdan mı bağlandığınıza göre anasayfaya giderek daha önce paylaştığım şirket analizlerine de göz atabilirsiniz.

Öncelikle baştan söylüyorum amacım burayı monolog bir şekilde kendi bulduğum bilgileri paylaştığım bir yere döndürmek değil. Ki ben de sizler gibi küçük yatırımcıyım. Faaliyet raporunu okuyarak anlamaya çalışıyorum. Bunun bir adım ötesi anlayamadığımız detaylar ile ilgili şirketin yatırımcı ilişkileri ile iletişime geçmek veya internette detaylı araştırma yaparak işin aslını daha iyi öğrenmektir. Lütfen kendiniz de bir şekilde bilgiye ulaşırsanız yorum olarak belirtin ki hep beraber faydalanalım.

Yorumlarımda ve analizlerimde hata yapıyor olabilirim. Lütfen böyle bir durumda da düşüncelerinizi yorum olarak belirtin.

Tabloları şirketin KAP’ta açıkladığı rakamlar üzerinden hesaplıyorum. Herhangi bir excel hatası olabilir. Aynı şekilde orada bir yanlışlık farkedersiniz lütfen KAP’ın veya aracı kurumların sitesinden kontrol ederek beni uyarın. Ben de en kısa sürede düzeltebilirim. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim.

İlk olarak kendi portföyümde olan şirketlerin analizi ile başladım. AGHOL analizinden sonra Geriye ALARK, JANTS, DOHOL, CIMSA ve BLCYT kalıyor. Onları da en kısa sürede tamamladıktan sonra sizlerden gelen taleplere göre şirket analizi yapmayı planlıyorum. Şu ana kadar SASA ve HEKTS soran oldu. Eğer sizin de bakmamı istediğiniz şirket olursa lütfen yorum olarak belirtin.

AGHOL bir süredir portföyümde bulunuyor. Salgın sebebiyle fiyatların düşmesi sonucu bir miktar zarara geçtim. Ancak AGHOL’ün sahip olduğu bağlı ortaklıklarının ve iştiraklerinin piyasa değerini yansıtmadığını düşündüğüm için ucuz buluyorum. O sebeple satmadım ancak ekleme de yapmadım. Pozisyonumu koruyorum. Ekleme yapmamamın sebebi şirketin maalesef yüksek sayılabilecek borcu ve zamanın borç sevmeyen bir zaman olmasıdır.

AGHOL çok detaylı ve güzel faaliyet raporu açıklayan bir şirkettir. Dolayısıyla ilgileniyorsanız faaliyet raporunu keyifle okuyabilirsiniz.

Şirket son 5 – 6 senedir net kar elde edemediği için (2019’u hariç tutuyorum, bir miktar net kar açıkladı) kayda değer bir temettü ödemesi yapmıyor. Ancak minik de olsa temettü vermesi yatırımcı sever bir şirket olduğu konusunda güzel bir göstergedir. Diğer bir yorum da “keşke temettü vermek yerine borcunu kapatsa” da olabilir ki haksız sayılmaz. J

AGHOL’in faaliyet alanları oldukça geniştir. Stratejik yatırımlarını bira (AEFES), meşrubat (CCOLA), perakende (MGROS) ve tarım alanlarında gerçekleştiren Anadolu Grubu, otomotiv (ASUZU), kırtasiye (ADEL), hızlı servis restoranı, gayrimenkul ve enerji sektörlerindeki operasyonları ile de faaliyetlerini geniş bir alanda sürdürüyor.


Şimdi biraz daha detaylı inceleyelim:


(Bazı cümleleri direkt faaliyet raporundan alacağım ve tırnak içinde belirteceğim)


Bira

AGHOL’ün satış gelirlerinin %21’i, FAVÖK’ünün %28’i bira satışlarından gelmektedir. Dolayısıyla holding için çok önemli bir iş koludur.

AGHOL’ün AEFES’teki sahiplik oranı %43,1’dir. AEFES Türkiye, Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Gürcistan ve Moldova’da pazar lideridir.

“Anadolu Efes, alkollü içecekler pazarında 6 ülkede (Türkiye, Rusya, Kazakistan, Gürcistan, Moldova ve Ukrayna) 21 bira fabrikası, 6 malt üretim tesisi, 1 şerbetçiotu işleme ve 1 preform üretim tesisi ile faaliyetlerini sürdürmekte ve bira markalarını yaklaşık 400 milyon tüketici ile buluşturmaktadır.”

“Satış hacmi bakımından sektöründe Avrupa’nın 5’inci, dünyanın 10’uncu ve Türkiye’nin en büyük bira üreticisidir.”

Bira sektörünün salgından oldukça olumsuz etkileneceğini düşünüyorum. Cafe-Restoran-Hotel sektörünün kepenk kapatması bira ve alkollü içeçecek tüketiminin epey azaltacaktır. Diğer yandan, Pazar lideri olduğu pazarların nispeten az etkilenmiş olmas ve yüksek yaz sezonunun henü gelmemesi tek tesellimiz. Umarım yaz aylarında salgın biter ve bira tüketimi en normale döner. Yoksa bira iş kolu bu seneyi ekside kapatabilir.


Meşrubat

AGHOL’ün satış gelirlerinin %24’ü, FAVÖK’ünün %38’i meşrubat satışlarından gelmektedir. Dolayısıyla holding için diğer çok önemli iş kollarından birisidir.

AEFES’in CCOLA’daki sahiplik oranı %50,3’tür. Dolayısıyla AGHOL’ün CCOLA’daki payı %21,5 düzeyindedir.

“Anadolu Efes’in %50,3 oranında bağlı ortaklığı konumunda bulunan Coca-Cola İçecek (CCI) yurt içi ve yurt dışı meşrubat operasyonlarının ana şirketi olup, 10 ülkede (Türkiye, Kazakistan, Azerbaycan, Kırgızistan, Türkmenistan, Ürdün, Irak, Suriye, Pakistan, Tacikistan), The Coca-Cola Company (TCCC) markalarından oluşan gazlı ve gazsız içeceklerin üretim, satış ve dağıtımını gerçekleştirmektedir. 26 şişeleme tesisinde toplam 1.642 milyon ünite kasa şişeleme kapasitesine sahip olan CCI, Coca-Cola sisteminde satış hacmine göre yedinci büyük şişeleyici konumunda yer almaktadır.”

CCOLA Türkiye, Kazakistan, Kırgızistan ve Azerbaycan’da pazar lideri; Pakistan, Irak ve Ürdün’de ise ikinci sıradadır.

Meşrubat sektörünün de bira sektörü gibi Cafe-Restoran-Hotel sektörünün kapanmasıyla olumsuz etkileneceğini öngörüyorum. Fakat biradan farklı olarak nihai tüketicilerin biradan farklı olarak meşrubat ürünlerinden daha az vazgeçeceğini umuyorum. Dolayısıyla evlerine stok yapıp tüketmeye devam edeceklerdir diye düşünüyorum. Dolayısıyla salgının ve karantina sürecinin meşrubat iş koluna etkisini sınırlı negatif bekliyorum.


Migros

AGHOL’ün satış gelirlerinin %45’i, FAVÖK’ünün %26’sı MGROS’tan gelmektedir. Dolayısıyla holding için en önemli üç iş kolunun bir diğeridir. AGHOL’ün MGROS’taki payı yaklaşık %50’dir.

“Migros 65 yıllık mağazacılık deneyimini dijital dönüşümle entegre ederek, geleceğin perakendecilik anlayışını bugünden müşterilerine sunmaktadır.”

"Migros, Türkiye’de 81 ilde büyümesini sürdürürken yurt dışında Kazakistan ve Makedonya’da Ramstore markası ile hizmet vermektedir. Bunun yanında Migros Sanal Market, Türkiye’nin ilk ve en yaygın gıda e-ticaret sitesi olarak Türk perakende sektörüne Mobil Market ve Çoklu Kanal kavramlarını taşımıştır.”

AGHOL’ün salgın ve karantina sürecinden en az etkilenen hatta belki de pozitif etkilenecek olan iş kolu MGROS’tur. Hatta belki de pozitif dememin sebebi ise genel piyasanın aksine migrosun ve piyasadaki diğer marketlerin satışlarının uçup kaçacağı konusunda kuşkuluyum. Evet belki BİM ve Şok market olumlu etkilecektir, çünkü onlar sadece günlük evde kullanılacak ürün kalemleri satmaktadır.

Ancak Migros ve Carrefour gibi hipermarketler terlikten valize, elektronikten mobilyaya kadar her şeyi satmaktadır. Dolayısıyla evet tuvalet kağıdı, konserve, temizlik ürünlerinin satışı patlamış olabilir ancak hipermarketlerde satışları çok düşmüş onlarca ürün kalemi olduğuna da hemen hemen eminim.

Yine de MGROS için sanal market uygulamasının çok olumlu katkı sunacağını ve bundan sonrası için de artarak büyüyeceğini düşünüyorum. Nitekim şirketin sanal market için son dönemde 1000 kişilik yeni işe alım yapması ve lojistik ağını geliştirecek adımlar atması bu yöndeki bir işarettir.

MGROS için bu süreçte beklentim sınırlı pozitiftir.


Otomotiv

AGHOL’ün satış gelirlerinin %8’i, FAVÖK’ünün %7’si otomotiv sektöründen gelmektedir. Holding otomotiv sektöründeki faaliyetlerini Anadolu Isuzu, Çelik Motor, Anadolu Motor ve Anadolu Landini şirketleriyle yürütmektedir. AGHOL’ün halka açık bir diğer şirketi olan ASUZU’daki payı yaklaşık %55’tir.

“Anadolu Isuzu, 144 milyon Dolar ihracat hacmi ile 2019’da son 25 yılın en yüksek yurt dışı satış seviyesine ulaşmıştır.”

“Otomotiv sektörünün ticari araç segmentine odaklanan Anadolu Isuzu; güçlü bir ürün gamı, etkin satış sonrası hizmetleri ve yaygın bir bayi ve servis ağına sahiptir. Kamyon, hafif kamyon, midibüs, otobüs ve pick-up’ta Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden biri olan Anadolu Isuzu, ihracat pazarlarındaki iddiasını sürdürmektedir.”

“2019 yılsonu itibarıyla Anadolu Isuzu’nun Türkiye piyasasında segmentler bazındaki pazar payı midibüs için %30,9 olurken; onu sırasıyla %10,9 ile kamyon, %7,4 ile pick-up, %5,6 ile kamyonet takip etmiştir.”

“Çelik Motor; KIA, Garenta, MOOV by Garenta ve ikinciyeni.com markalarıyla, sahip olduğu güçlü otomotiv mirasını dijital ekosisteme uygun iş süreçleriyle harmanlayarak otomotiv endüstrisindeki uzmanlığını geleceğe taşıyor.”

“MOOV by Garenta markasıyla Türkiye’de araç paylaşımı sektöründe ilkleri gerçekleştiren Çelik Motor, bir yılda 1 milyona yakın kiralamaya imza atmıştır.”

“Anadolu Motor, üretim ve ithalatını gerçekleştirdiği çapa makineleri, zeytin hasat makineleri, motopomplar, benzinli ve dizel motorlu jeneratörlerini ve kapsayan geniş ürün portföyünü Antrac markası ile sunuyor. Ayrıca, distribütörlüğünü yaptığı Lombardini dizel motorları ile sanayide, Honda Güç Ürünleri ile bahçe grubunda, Honda Marine dıştan takma deniz motorları, Ranieri tekne ve Highfield botları ile denizcilik sektöründe faaliyet göstermektedir.”

Otomotiv sektörü 2018 ve 2019 yılında Türkiye pazarında oldukça zorluk yaşadı. Dolayısıyla bu durum 2020’de de devam edecek gibi gözüküyor. Çok değişen bir şey olmadı. Ancak bunun yanına yurtdışı pazarlarındaki salgın ve karantina sebebiyle bozulan pazarların negatif etkisi de şüphesiz eklenecektir. Dolayısıyla salgının bu sektördeki etkisi sınırlı negatif olacaktır.


Diğer

AGHOL’ün satış gelirlerinin %4’ü, FAVÖK’ünün %2’si diğer sektörlerden gelmektedir. Dolayısıyla holdingin bir nevi hobi sektörleri diyebiliriz. J Holding diğer sektörlerdeki faaliyetlerini Anadolu Etap, Anadolu Kafkasya, AES Elektrik, Aslancık Elektrik, Adel Kalemcilik, McDonald’s (2020 içerisinde satış işlemlerinin sonlanması beklenmektedir), AND Gayrimenkul, Efestur, AEH Sigorta Acenteliği şirketleriyle sürdürmektedir. Şirketlerdeki pay oranlarını faaliyet raporundan kontrol edebilirsiniz.

Bu sektörlerin de büyük çoğunluğu da salgın ve getirdiği ekonomik krizden muhakkak olumsuz etkilenecektir.

“Türkiye’de kırtasiye denince ilk akla gelen ve bir geleneğe dönüşen Adel Kalemcilik Avrupa’nın en yeni kırtasiye fabrikasına sahiptir. 60’a yakın ülkeye ihracat yapan Adel, Avrupa genelindeki ağaç cidarlı kalemlerin yaklaşık %13’ünün de üretimini gerçekleştirmektedir.”

“Türkiye’de 33. yılına giren McDonald’s, 2019 yılında da hızlı büyümesini sürdürmüştür. 2019 yılını toplam satışlarda %29 ve müşteri sayısında %16’lık artışla tamamlamıştır.”

“Anadolu Etap, Türkiye’nin en büyük meyve yetiştiricisi ve meyve suyu üreticisi konumundadır.”

“Türkiye’nin en büyük meyve yetiştiricisi ve meyve suyu üreticisi Anadolu Etap, Anadolu Grubu ve Özgörkey Holding ortaklığıyla, sektördeki kaliteli meyve ve meyve suyu ihtiyacını karşılamak üzere faaliyet göstermektedir. Türkiye’de tarım sektöründe “Sürdürülebilir Tarım İlkeleri”ni oluşturan ve iş planlarına adapte eden ilk tarım şirketi olan Anadolu Etap, 30 bin dekar alan üzerine kurulu 8 çiftliği, 5 milyon meyve ağacı, 3 meyve suyu fabrikası ve 1 paketleme tesisi ile tarımın ve tarıma dayalı endüstrinin gelişimine öncülük etmektedir.”

“2019 yılında Aslancık HES 279 GWh, Paravani HES ise 375 GWh elektrik enerjisi üretmiştir.”
Aslancık HES’in %33’ü AGHOL’ündür. Diğer ortaklar eşit oranda Doğan ve Doğuş Holding’dir.
AGHOL’ün Paravani üzerindeki ortaklığı Anadolu Kafkasya şirketi üzerinden sağlamaktadır. Anadolu Kafkasya’nın da %61’i AGHOL’ündür.


Şimdi 2019/12 bilanço rakamlarına bakalım.


SATIŞLAR

AGHOL 2019/12 döneminde çeyreklik olarak 12.794 mio TL hasılat gerçekleştirmiş, yıllık satış hasılatı ise 45.240 mio TL’ye ulaşmıştır.

AGHOL Mayıs 2019 itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.



Aşağıda dönemsel olarak yıllık satışların artışı, enflasyon ve satışların reel artışı gösterilmektedir. Kırmızı çizgi enflasyon, yeşil çizgi satışların artışı, mavi çizgi ise enflasyon etkisi arındırılmış satış artışıdır. İdeal olan mavi çizginin kırmızı çizginin üzerinde olmasıdır. 2016 satışlarını 2015 ile karşılaştıramadığım için ilk dört dönem satış değişimi boştur.





BRÜT KAR

AGHOL 2019/12 döneminde çeyreklik olarak 3.418 mio TL brüt kar elde etmiş, yıllık brüt kar ise 13.760 mio TL seviyesinde gerçekleşmiştir.

AGHOL Mayıs 2019 itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.

Brüt kar marjı çeyreklik bazda %26,72 olmuş. (Önceki çeyrek: %32,60; Geçen sene aynı çeyrek: %28,02)



FAVÖK

AGHOL 2019/12 döneminde çeyreklik olarak 947 mio TL FAVÖK elde etmiş, yıllık FAVÖK ise 5.414 mio TL seviyesinde gerçekleşmiş.

AGHOL Mayıs 2019 itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.

FAVÖK marjı çeyreklik bazda %7,40 olmuş. (Önceki çeyrek: %14,56; Geçen sene aynı çeyrek: %11,27)



NET KAR

AGHOL 2019/12 döneminde çeyreklik olarak 772 mio TL net kar elde etmiş, yıllık net kar ise 544 mio TL seviyesinde gerçekleşmiş.

AGHOL Mayıs 2019 itibariyle MGROS’un satışlarını da konsolide etmeye başladığı için geçen seneye göre değişimlerine bakmak çok doğru olmayacaktır.

Net kar marjı çeyreklik bazda %6,03 olmuş. (Önceki çeyrek: %1,65; Geçen sene aynı çeyrek: %4,59)



KAR MARJLARI

Çeyreklik ve yıllıklandırılmış kar marjları aşağıdaki gibidir:




ROE & ROA

ROE: Özsermaye karlılığı ROA: Toplam Aktif Karlılığı

Yıllıklandırılmış net kar rakamlarıyla hesaplanmış karlılık oranları aşağıdaki gibidir. Ne kadar yüksekse o kadar güzeldir.



CARİ ORAN

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre cari oranı 0,95 seviyesindedir. (ideal seviye 2 olmakla beraber, 1,30 ve üzeri bir rakam da olumludur)

Önceki çeyrek: 0,91
Önceki sene: 0,99



FD / FAVÖK

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre FD / FAVÖK oranı 3,65 seviyesindedir. (FD: Firma Değeri = Şirketin piyasa değeri + Net Borç. FD / FAVÖK’ün düşük olması kural olarak şirketin ucuz olduğunu gösterir.)

Önceki çeyrek: 3,78
Önceki sene: 4,04



PD / DD

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre PD / DD oranı 0,19 seviyesindedir. (ideal pd/dd oranı şirketin özsermaye karlılığına ve temettü politikasına göre değişebilmekle beraber kural olarak ne kadar düşükse o kadar ucuzdur diyebiliriz.)

Önceki çeyrek: 0,17
Önceki sene: 0,15



NET BORÇ / FAVÖK

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre Net Borç / FAVÖK oranı 2,83 seviyesindedir. (ne kadar düşükse o kadar iyidir diyebiliriz)

Önceki çeyrek: 3,06
Önceki sene: 3,05



ÖZSERMAYE / AKTİFLER

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre Özsermaye / Aktifler oranı 0,35 seviyesindedir. (şirketin ne kadar kendi kaynaklarıyla döndüğünü ve ne kadar dış kaynak kullandığını göstermektedir. 0,50 ve üzeri olması idealdir.)

Önceki çeyrek: 0,34
Önceki sene: 0,45



SATIŞ GELİRLER / PD

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre yıllıklandırılmış Satış Gelirleri / PD ilişkisi aşağıdaki gibidir.



NET KAR / PD

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre Net Kar / PD ilişkisi aşağıdaki gibidir.



FAVÖK/PD

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre FAVÖK / PD ilişkisi aşağıdaki gibidir.



ÖZSERMAYE / NET BORÇ

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre Özsermaye / Net Borç ilişkisi aşağıdaki gibidir. (Yeşil olan çizginin üstte olması koşuluyla aralarındaki boşluk ne kadar fazlaysa o kadar olumludur)



SERBEST NAKİT AKIŞI (SNA) / PD

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre SNA aşağıdaki gibidir.

Yıllıklandırılmış SNA: -10.506 mio TL (önceki yıl aynı çeyrekte yıllıklandırılmış: -10.101 mio TL)
Turuncu çubuk piyasa değeridir. SNA ile PD arasındaki ilişkiyi görebilirsiniz.



NET YPP (Yabancı Para Pozisyonu)

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre Net YPP aşağıdaki gibidir. (Sıfır çizgisinin üzerinde olması şirketin kur krizine karşı kalkanı olduğu anlamına gelmektedir.)



OFNA TRENDİ

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre OFNA (operasyonel faaliyetlerden nakit akışı) trendi aşağıdaki gibidir. (Artma eğiliminde olmasını bekleriz.)



NİS DEĞİŞİM TRENDİ

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre NİS (net işletme sermayesi) trendi aşağıdaki gibidir. Aşağıdaki grafikte net işletme sermayesinin geçen sene aynı döneme göre değişim trendi görülmektedir. Dolayısıyla artış göstermesi olumlu, düşüş göstermesi olumsuzdur diyebiliriz.



CAPEX TRENDİ

AGHOL’in 2019/12 bilançosuna göre CAPEX (yatırım harcamaları) trendi aşağıdaki gibidir. Şirketin kaynaklarıyla ne kadar duran varlık artışı olmuş onu göstermektedir. Yukarıdaki NİS trendi tablosundaki gibi çubuk geçen senenin aynı dönemine göre ne kadarlık bir değişim olduğunu göstermektedir.



YORUM

AGHOL’in son bilançosuna baktığımızda 2019 yılının marjlarında ufak da olsa iyileşme görülmektedir. Şirket çok borçludur ve yoğun bir şekilde borç azaltması yapmaya çalışmaktadır. Yukarıda özsermaye / net borç grafiğinde görüldüğü şekilde üç dönemdir net borç azalmaktadır. Şirketin 5 milyar TL düzeyinde YPP açığı bulunmaktadır.

Yüksek borç ve YPP açıklığı holdingin bu kadar düşük piyasa değerine sahip olmasının ana sebebidir. Bu risklerin fiyata yansıtıldığını düşünüyorum. Ancak yine de salgının olumsuz etkileriyle hissenin daha aşağı sarkma ihtimali bulunuyor. Özellikle TL’deki devalüasyonun devam etmesi (ki edecek gibi duruyor) şirketin bilançolarını bozacaktır.

AGHOL’deki pozisyonumu korumamın sebebi şirketin zaten çok ucuz kalmasıdır. Tüm risklerin ve borçların fiyata yedirildiğini düşünüyorum. Yoksa aşağıdaki matematiğin açıklaması olamazdı.
Şirketin bugün itibariyle piyasa değeri: 3,7 milyar TL

MGROS’un piyasa değeri: 5,3 milyar TL > %50’si 2,6 milyar TL
AEFES’in piyasa değeri: 10,7 milyar TL > %43’ü yaklaşık 4 milyar TL

Sadece ikisinden AGHOL’ün payına düşen 6,6 milyar TL. Diğer şirketleri ise yanında bedava J

Saygılar


Yorumlar

  1. Gayet güzel bir çalışma olmuş.emeginize salık.

    YanıtlaSil
  2. Çalışmanız için teşekkür ederim. Şirket çok ucuz. Ama piyasa her zaman net kara bakar. Ülke ve USD istikrara kavuşursa, çok yüksek miktarda (2 milyar TL - 2021 yılında) net kar açıklama potansiyeli mevcut

    YanıtlaSil
  3. emeğinize sağlık yorum yapmak bızlere düşmez siz gayet güzel veriler ile anlatmışsınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder