Güncel Portföy Durumu / 15 Nisan 2020


Bu bloğa uzun zamandır bir yazı yükleyemedim. Zaten herhangi bir takipçim henüz oluşmadığı için kendimden özür diliyorum. J Bundan sonrası için daha çok yazı yazacağıma, finansal özgürlük yolunda kendime daha dolu bir arşiv tutacağım söz veriyorum.

Son yazımdan bugüne kadar neler oldu. Gelirlerimin bir kısmını geleceğim için yatırım yapmaya devam ettim. Yatırımlarımın dağılımı aşağıdaki gibidir:

15.04.2020  itibariyle
Yatırım
Dağılım
BES
21,07%
Hisse Senedi
78,93%
Nakit
1,26%


BES yatırımım %75 altın, %25 hisse senedine endekslidir. Dolayısıyla portföyümün %15’i altındır diyebiliriz.

Hisse senedi yatırımlarımın dağılımı aşağıdaki gibidir:



Gördüğünüz gibi nakdim oldukça düşük. Bunda son zamanlarda beklenmedik harcamaların (tüketim değil) çıkması etkili oldu. En kısa zamanda daha fazla nakit tutmalıyım. Özellikle son zamanda yaşadığımız düşüşlerde portföyüme ekleme yapamıyorum ve bu istediğim bir durum değil.


Portföyüm kışın yaşadığımız boğa piyasası ile birlikte şaha kalkmıştı. Fakat Şubat ve Mart aylarındaki alabora sonrası düşüş gösterdi. Son haftalarda yaşadığımız yükseliş ile birlikte nefes aldık.

Detaylı tablo aşağıdaki gibidir. Umalım ki tüm barlar yeşillensin. Böyle bir şey mümkün müdür? Tabii ki değil J Ancak kırmızıların boyu azaltılabilir, bu bizim kendimizi geliştirmemize ve daha iyi koku almamıza bağlı.





Finansal özgürlük yolunda araştırmaya, öğrenmeye, tasarruf etmeye ve tasarrufları yatırıma dönüştürmeye devam.

Kalın sağlıcakla!

Yorumlar

Yorum Gönder