ARCLK 2020/3 Bilanço ve Hisse Analizi



Başta belirtmeliyim ki aşağıdaki çalışmalar son açıklanan bilançolar ve faaliyet raporu üzerinden çıkardığım tablolar ve yorumlardır. Görüşler kişisel görüşlerimdir. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir ve yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yazının yazıldığı tarihte ARCLK şirketinde herhangi bir yatırımım bulunmamaktadır. Yazdıklarım bu kapsamda değerlendirilmelidir.

Merhabalar,

Bugün sizlerle ARCLK’ın son açıkladığı 2020/3 dönemi bilançosu üzerinden oluşturduğum analizleri paylaşmak istiyorum.

Bu zamana kadar birçok şirket için değerlendirme yapmıştık. Göz atmak için sol üst köşedeki geri tuşuna basarak anasayfaya dönebilir, yine sol üst köşeden hamburger menüsüne tıklayarak şirket ve tarih bazlı önceki yazılara ulaşabilirsiniz.

Blogu ve analizleri tek yönlü kendi bulduğum bilgileri paylaştığım bir yere döndürmekten ziyade hep beraber doğru bilgiye ulaşabileceğimiz bir platforma dönüştürmek istiyorum. Ben de birçoğunuz gibi küçük yatırımcıyım. Faaliyet raporunu okuyarak anlamaya çalışıyorum. Bunun bir adım ötesi, anlayamadığımız detaylar ile ilgili şirketin yatırımcı ilişkileri ile iletişime geçmek veya internette detaylı araştırma yaparak işin aslını daha iyi öğrenmektir. Lütfen kendiniz de bir şekilde bilgiye ulaşırsanız yorum olarak belirtin ki hep beraber faydalanalım.

Yorumlarımda ve analizlerimde hata yapıyor olabilirim. Lütfen böyle bir durumda da düşüncelerinizi yorum olarak belirtin.

Tabloları şirketin KAP’ta açıkladığı rakamlar üzerinden hesaplıyorum. Herhangi bir excel hatası olabilir. Aynı şekilde tablolarda bir yanlışlık fark edersiniz lütfen KAP’ın veya aracı kurumların sitesinden kontrol ederek beni uyarın. Ben de en kısa sürede düzeltirim. Kimseyi yanlış yönlendirmek istemem.

Şimdi grafiklerle inceleyelim:

(Grafiklerin üzerine tıkladığınızda görseli daha büyük görüntüleyebilirsiniz)

SATIŞLAR

ARCLK 2020/3 döneminde çeyreklik olarak 7.768 mio TL hasılat gerçekleştirmiş, yıllık satış hasılatı ise 32.807 mio TL’ye ulaşmıştır.

Çeyreklik hasılat geçen senenin aynı çeyreğine göre %12,54 artmış, yıllık bazda ise %15 artmıştır.

Aşağıda dönem bazında yıllık satışların artışı, enflasyon oranı ve satışların reel artışı gösterilmektedir.

Kırmızı çizgi enflasyon, yeşil çizgi satışların artışı, mavi çizgi ise enflasyon etkisi arındırılmış reel satış artışıdır. İdeal olan mavi çizginin mümkün olduğunca sıfır çizgisinden yukarıda olmasıdır. 2016 satışlarını 2015 ile karşılaştıramadığım için ilk dört dönem satış değişimi boştur.

Yorum: ARCLK hem çeyreklik olarak hem yıllık olarak satışlarını enflasyonun üzerinde arttırmayı başarmıştır. Yıllık satışlar reel olarak %2,82 artmış. Daha yüksek olması güzel olurdu tabii ki. Ancak bu kadar büyük ve oturmuş bir şirket için makul bir artış diyebiliriz. > Olumlu







FAALİYET GİDERLERİ

ARCLK 2020/3 dönemi gelir tablosuna göre satışların maliyeti ve genel yönetim giderleri aşağıdaki gibidir.

Yeşil olan çizgi çeyreklik satış (sağ eksen), kırmızı olan çizgi satışların maliyeti (sağ eksen), turuncu barlar ise genel yönetim giderleridir (sol eksen).

İdeal senaryo yeşil çizginin geçen senenin aynı dönemine göre artış eğiliminde olmasıdır. Kırmızı çizgi ile yeşil çizginin arasında ne kadar fazla boşluk olursa şirketin brüt kar marjı o kadar yüksek demektir. Aralarındaki boşluğun artış eğiliminde olması ideal olandır.

Turuncu barların GYAD’a göre sınırlı artışı, sabit kalması veya azalıyor olması ideal olandır.

Yorum: Yeşil çizgi GYAD’a göre yukarıda (+), yeşil ve kırmızı çizgi arasındaki boşluk geçen seneye göre değişmemiş (*), turuncu bar GYAD’a göre satışlardan daha hızlı armtış. (-) Genel görünüm > Nötr-Olumlu




BRÜT KAR

ARCLK 2020/3 döneminde çeyreklik olarak 2.470 mio TL brüt kar elde etmiş, yıllık brüt kar ise 10.490 mio TL seviyesinde gerçekleşmiştir.

Çeyreklik brüt kar geçen senenin aynı çeyreğine göre %10 artmış, yıllık olarak ise %15 artmıştır.

Brüt kar marjı çeyreklik bazda %31,80 olmuş. (Önceki çeyrek: %31,69; Geçen sene aynı çeyrek: %32,43)

Çeyreklik ve yıllık kar marjları grafiği biraz aşağıda toplu halde verilmiştir.

Yorum: Şirketin brüt karı satışlardan biraz daha az artmıştır. Bunun sebebi çeyreklik marjda 0,6 puanlık düşüştür. Bunun sebebi ürün maliyetlerinin GYAD ile karşılaştırıldığında göreceli olarak artmasıdır. > Nötr-Olumsuz




FAVÖK

ARCLK 2020/3 döneminde çeyreklik olarak 657 mio TL FAVÖK elde etmiş, yıllık FAVÖK ise 3.301 mio TL seviyesinde gerçekleşmiş.

Çeyreklik FAVÖK rakamı geçen senenin aynı çeyreğine göre %5,36 azalmış, yıllık olarak ise %13,67 artmıştır.

FAVÖK marjı çeyreklik bazda %8,46 olmuş. (Önceki çeyrek: %9,79; Geçen sene aynı çeyrek: %10,06)

Çeyreklik ve yıllık kar marjları grafiği biraz aşağıda toplu halde verilmiştir.

Yorum: Brüt kardaki artış satışlardan daha azdı. FAVÖK ise GYAD’a göre düşmüş. Bunun tek sebebi %17 artan genel yönetim giderleridir. Amortisman gideri %13 artmıştır.> Olumsuz



NET KAR

ARCLK 2020/3 döneminde çeyreklik olarak 1.062 mio TL net kar açıklamış, yıllık net kar ise 3.887 mio TL seviyesinde gerçekleşmiş.

Çeyreklik net kar rakamı geçen senenin aynı çeyreğine göre %13,45 artmış, yıllık olarak ise %6 artmıştır.

Net kar marjı çeyreklik bazda %3,29 olmuş. (Önceki çeyrek: %2,87; Geçen sene aynı çeyrek: %3,27)

Çeyreklik ve yıllık kar marjları grafiği biraz aşağıda toplu halde verilmiştir.

Yorum: GYAD’a göre net kar brüt kardan daha fazla artmıştır. Bunun en büyük sebebi %104 artan diğer faaliyet gelirleridir. Diğer faaliyet gelirleri genelde kur farkından kaynaklanır. Sürdürülebilir değildir. Organik kar artışı olması daha güzel olurdu. Şirketin özkaynak yöntemi ile değerlenen yatırımlarının karı düşmüş, finansman giderleri de artmış. O sebeple > Olumsuz




FAALİYETLERDEN SERBEST NAKİT AKIŞ

ARCLK 2020/3 döneminde çeyreklik olarak 496 mio TL serbest nakit akış yaratmış, yıllık serbest nakit akış ise 1.456 mio TL seviyesinde gerçekleşmiş.

Çeyreklik SNA rakamı geçen senenin aynı çeyreğine göre %64 artmış, yıllık olarak ise %248 artmıştır.

SNA marjı çeyreklik bazda %6,38 olmuş. (Önceki çeyrek: %8,51; Geçen sene aynı çeyrek: %4,38)

SNA marjı yıllık bazda %4,44 düzeyinde gerçekleşmiş. (Önceki çeyrek: %3,95; Geçen sene aynı çeyrek: %1,47)

Önemli not: Farklı serbest nakit akış formülleri olabiliyor. Bu tablodaki formül şirketin KAP’ta yayınladığı nakit akış tablosu üzerinden aldığım (İşletme Faaliyetlerinden Nakit Akışları) – (Yatırım Faaliyetlerinden Kaynaklanan Nakit Çıkışları) formülüyle hesaplıyorum.

Yorum: Şirketin serbest nakit akış trendi yukarı yönlüdür ve artmaktadır. 2016 yılında varlık satışından gelen nakdi saymazsak en yüksek yıllık serbest nakit akışına ulaşılmıştır. > Olumlu




KAR MARJLARI

Çeyreklik ve yıllık kar marjları aşağıdaki gibidir.

Yorum: Çeyreklik ve yıllık kar marjları yatay seviyededir. > Nötr  





ROE & ROA

ROE: Özsermaye karlılığı = Yıllık Net Kar / Özsermaye
ROA: Toplam Aktif Karlılığı = Yıllık Net Kar / Toplam Varlıklar

Yıllıklandırılmış net kar rakamlarıyla hesaplanmış karlılık oranları aşağıdaki gibidir. Ne kadar yüksekse o kadar güzeldir.

Yorum: Özsermayedeki artış ile net kardaki artış paralel olmuş o sebeple ROE yatay; aynı şekilde toplam varlıkların artışı da net kar artışına paralel olmuş o sebeple ROA da yatay seyretmektedir. Sektör ortalamasına bakmak faydalı olacaktır ama oldukça düşük gözükmektedir. 2016’daki tek seferlik kar sebebiyle yüksek görünen oran sizi yanıltmasın. Faaliyetlerden ROE %10-14 bandında gözükmektedir. > Nötr-Olumsuz




CARİ ORAN ve NAKİT ORAN

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre cari oranı aşağıdaki gibidir. (ideal seviye 2 olmakla beraber, 1,30 ve üzeri bir rakam da olumludur)

Tabloda aynı zamanda nakit oranı da görebilirsiniz. Şirketin kısa vadeli borçlarını kasadaki parayla ne kadar kolay ödeyip ödemeyeceğini gösterir. (ideal seviye 1’e yakın olmakla birlikte, 1’in yukarısında olması da şirketin faaliyet alanları ile ilgili herhangi bir sebeple yatırım yapmadığı anlamına gelebilir.)

Yorum: ARCLK’nın cari oranı gayet güzel bir seviyede ve bir miktar artmış Herhangi bir işletme sermayesi sıkıntısı gözükmemektedir. Nakit oranı da artmış ve güzel bir seviyededir. > Olumlu




ÖZSERMAYE / NET BORÇ / NET YPP

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre Özsermaye / Net Borç ilişkisi aşağıdaki gibidir. (Yeşil olan çizginin üstte olması koşuluyla kırmızı çizgiyle arasında ne kadar uzaklık varsa o kadar olumludur diyebiliriz)

Mavi renkli çizgi Net YPP (net yabancı para pozisyonu) çizgisidir. (Sıfır çizgisinin üzerinde olması şirketin kur krizine karşı dirençli ve korunaklı olduğunu gösterir.)

Yorum: GYAD’a göre özsermaye enflasyona paralel %12 artmış (+), net borç enflasyona paralel %12 artmış (-) ve net ypp yatay %193 azalmış (-) > Olumsuz




KAYNAKLAR / VARLIKLAR

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre aktiflerini hangi kaynaklarla finanse ettiğini aşağıda görmekteyiz. Yeşil renkli çubuklar şirketin özsermayesinin toplam aktiflere oranıdır. Ne kadar yüksek olursa şirketin o kadar az dış kaynak kullandığı anlamına gelir.

Kırmızı renkli çizgi şirketin kısa ve uzun vadeli finansal borçlarının toplam aktiflere oranıdır. Ne kadar düşük olursa şirketin o kadar az krediye ihtiyaç duyduğunu gösterir. Daha az kredi önümüzdeki dönemde daha az finansman gideri yazılacağı anlamına gelir. Sarı çizgi kısa vadeli finansal borçların, mavi çizgi de uzun vadeli finansal borçların toplam aktiflere oranıdır.

İdeal senaryo, yeşil renkli çubuğun %50 üzerinde olması, kırmızı renkli çizginin yeşil renkli çubuğun tepe noktasının mümkün olduğunca aşağısında ve uzağında olması ve sarı çizginin en altta olmasıdır. Bu şirketin risksiz bir biçimde borçlandığını ve borçlarını uzun vadeye yaydığını dolayısıyla daha az finansal gidere katlanacağını gösterir.

Şirketin hiç finansal borcunun olmaması da büyüme konusunda isteksiz olduğunu gösterebilir.

Yorum: ARCLK son çeyrek itibariyle kaynaklarının %27’sini özsermaye ile finanse eder konumdadır. (GYAD: %28) Finansal borçların oranı GYAD’a göre 1 puan artarak %45 seviyesine gelmiştir. Finansal borçların büyük kısmı uzun vadeli finansal borçlardan oluşsa da oranı yüksek buldum. Finansal borcun uzun vadeli olması yatırım kaynaklı olabilir. Detaylı incelemek faydalı olacaktır. Genel görünüm > Olumsuz



DÖNEN VARLIKLAR

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre dönen varlıklar değişim tablosu aşağıdaki gibidir. Kahverengi barlar dönen varlıkların miktarını ve değişimi göstermektedir. (sağ eksen)

Renkli çizgiler ise dönen varlık kalemlerinin, dönen varlık içerisindeki paylarını göstermektedir. (sol eksen)

İdeal olan senaryo kahverengi barın düzenli bir şekilde artmasıdır.

Ticari alacakların azalma eğiliminde olması şirketin tahsilat yaptığını veya satışların azaldığını göstermektedir.

Stoklardaki değişim hammadde ve mamül stoklarının arttığını veya azaldığını gösterir. Bazen artması bazen azalması olumludur.

Bence ideal olan senaryo üçünün birbirine dengeli olmasıdır. Stokların artması ve alacakların artması satışların arttığını işaret edebilir, şirketin faaliyetleri hareketlenmiştir. Nakit ve benzerinin çok yüksek seviyede olması paranın hantal bir şekilde beklediğini gösterir. Şirket bir kriz beklentisinde nakitlerini arttırma eğiliminde olabilir.

Yorum: Şirketin dönen varlıkları GYAD’a göre %14 artmış. GYAD’a göre; ticari alacakların toplam dönen varlıklara oranı 1 puan azalmış (+), stokların oranı 2 puan azalmış (+), nakit ve benzerlerinin oranı da 2 puan artmıştır (+). > Olumlu




VADELER

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre alacak tahsil ve borç ödeme süresi aşağıdaki gibidir.

Alacak tahsil süresi ne kadar kısa ise o kadar iyidir. Borç ödeme süresi de ne kadar uzunsa o kadar iyidir diyebiliriz.

Yorum: Alacak tahsil süresi GYAD’a göre bir miktar artmış (-), borç ödeme vadesi de bir miktar artmıştır. (+) Borç ödeme süresinin tahsilat süresinden fazla olması (-). > Nötr-Olumsuz




FİNANSMAN ve VERGİ GİDERİ

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna finansman ve vergi giderleri aşağıdaki gibidir.

Finansman giderinin düşük olmasını veya düşme trendinde olmasını dileriz. Şirketin faaliyetleri sonu elde ettiği karın ne kadarını borç sebebiyle faiz ödemelerine kaptırdığını anlarız. Bazı durumlarda nakit zengini şirketler finansman geliri yazarlar. Eğer kırmızı çizgi sıfırın altındaysa demek ki finansman geliri vardır. Bu durumda net kar rakamı bundan pozitif etkilenir.

Eğer son çeyrek rakamı bir önceki çeyreğe göre düşmüşse, geçen senenin aynı çeyreğine göre pozitif yönde; artmışsa negatif yönde değişim var demektir.

Mavi çizgi şirketin vergi gelir-gider rakamını gösterir. Eğer şirket herhangi bir vergi teşviği almıyorsa ve kar elde ediyorsa verginin sıfırın üzerinde olması beklenir. Sadece vergi sıfır çizgisinin altındaysa detaylı incelemek faydalı olacaktır. Vergi teşviği ise kapsamı nedir, ne kadar sürecek, şirket yatırım mı yapmış vs. gibi.

Yorum: ARCLK’in çeyreklik finansman gideri GYAD’a göre %20 artmıştır (-). Çeyreklik vergi gideri de net kardan fazla %40 artmıştır (-). > Olumsuz




FD / FAVÖK ve NET BORÇ / FAVÖK

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre FD / FAVÖK oranı aşağıdaki gibidir. (FD: Firma Değeri = Şirketin piyasa değeri + Net Borç. FD / FAVÖK’ün düşük olması kural olarak şirketin ucuz olduğunu gösterir.)

Tabloda aynı zamanda Net Borç / FAVÖK oranını da görebilirsiniz. Net Borç / FAVÖK ne kadar düşük olursa şirketin de o kadar az borç riski olacağı anlamına gelmektedir.)

Yorum: Şirketin FD/FAVÖK rasyosu tarihsel ortalamasının altında gözüküyor. Artan net borç ve o kadar artmayan FAVÖK ile birlikte net borç / favök rasyosu artmıştır. Net borç / FAVÖK rasyosu bir miktar yüksek gözükmektedir. Geçtiğimiz senelerde daha yüksek seviyeleri de görmüş. Bu tabloya göre ARCLK’in ucuz kaldığını söyleyebiliriz. > Olumlu




SATIŞ GELİRLERİ / FD

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre yıllıklandırılmış Satış Gelirleri / Firma Değeri ilişkisi aşağıdaki gibidir.

Yorum: ARCLK’nin satış gelirlerini ve firma değerini önceki yıllarla karşılaştırdığımızda şirketin ucuz kaldığı gözükmektedir. Aslında kar marjlarında ve net borç da ekstra bir kötüye gidişat gözükmüyor. Bu kadar ucuz kalmasının sebebini genel yabancı satışı ve marka değerine ödenen ücretin azaldığı ile açıklayabiliyorum. Ne zaman eski rasyolarına döner bende cevabı yok. > Olumlu




FAVÖK & NET KAR / PD

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre FAVÖK ve Net Kar / PD ilişkisi aşağıdaki gibidir.

Piyasa değeri turuncu renkli çizgidir (sol eksen). Kahverengi çubuk FAVÖK (sağ eksen), yeşil renkli çubuk net kardır (sağ eksen). Yeşil renkli çubuğun kahverengi renkli çubuktan uzun olması çok olağan değildir. Ya şirketin özkaynak yöntemiyle değerlenen yatırımlarından karı vardır ya da bir sefere mahsus varlık satışı, vergi, kur farkı vs. karı yazmış olabilir.

Yorum: Bir yukarıda açıkladığım aynı sebeple şirket ucuz kalmış gözüküyor. 2016 ve 2017 senesinde şirket yaklaşık FAVÖK x 10 fiyata satılırken bu oran 2020/3 döneminde 3’e düşmüş. Evet bir miktar net borç artmış fakat bu kadar ucuz kalmasını sağlayacak bir artış göremedim. Marka değerine ödenen ücret azalmış gözüküyor. > Nötr-Olumlu




PD / DD

ARCLK’in 2020/3 bilançosuna göre PD / DD oranı aşağıdaki gibidir. (ideal pd/dd oranı şirketin özsermaye karlılığına göre değişebilmekle beraber teori olarak ne kadar düşükse o kadar ucuzdur diyebiliriz.)

Yorum: Özsermayenin GYAD’a göre %12 artmasına rağmen piyasa değerinin %12’den az artması sebebiyle PD/DD oranı düşmüştür. PD/DD oranı tarihi diplerindedir. Bu durum şirketin ucuz kaldığını göstermektedir. > Olumlu




YORUM

ARCLK’nin 2020/3 dönemi bilançosunda ekstra bir hikaye görmedim. Satışlar, karlar, özsermaye ve net borç benzer oranlarda artmış; kar marjları yatay seyretmiş.

Şirket ucuz gözüküyor evet ama bunun sebebi şirketin durumunun kötüleşmesi veya beklentilerin bozulması değil marka değerine ödenen hayali ücretin ödenmemeye başlanması gibi geldi bana. Dün VESBE şirketini incelemiştik. Onun çarpanları daha düşüktü. ARCLK’in çarpanlarının daha yüksek olmasının sebebi yüksek marka değerinin olmasıdır. Şu anda yatırımcılar markaya o parayı ödemek istemiyor gözüküyor. Bu da bana göre yabancı yatırımcı oranının azalmasıyla birebir ilişkilidir.

Genel stratejim şirketi ucuz mümkünse çok ucuz alıp beklemek üzerine kuruludur. Şu an ARCLK’de pozisyon açmayı kısa vadede düşünmem. Çünkü markaya para ödeyen yatırım havasının ne zaman geri döneceğini kestiremiyorum. Fiyatlar da bir miktar daha aşağı geliş görürsem bir miktar pozisyon açmayı düşünebilirim ama acele etmem.

Beyaz eşya sektörünün salgından çok derin etkileneceğini düşünmüyorum. Düğünler ve hayat bitmedikçe beyaz eşyaya ihtiyaç bitmez, sadece ötelenir diye düşünmekteyim. Ucuz para ve kredi döneminde bence ARCLK gibi öncü ve güçlü bir marka da satışlarını arttırmayı başaracaktır. Tabii ki ikinci çeyrek satışlarında bir miktar düşüş göreceğiz. Üçüncü ve sonraki çeyrekler için konuşmaktayım.

Son olarak aşağıda son faaliyet raporunda veya yatırımcı sunumunda belirtilen ve önemli gördüğüm noktaları paylaşmak istiyorum.

“Adetsel bazda toptan satışları izleyen Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği verilerine göre, buzdolabı, derin dondurucu, çamaşır makinesi, çamaşır kurutma makinesi, bulaşık makinesi ve fırından oluşan 6 ana ürün grubunda Türkiye beyaz eşya pazarı önceki yılın ilk 3 aylık dönemine göre %11,2 oranında büyümüştür. Aynı dönemde Arçelik A.Ş toptan beyaz eşya satışları ise %5,8 oranında büyüyerek Türkiye beyaz eşya pazarındaki liderliğini sürdürmektedir.”

“Ocak-Şubat 2020 döneminde, Batı Avrupa beyaz eşya pazarı, adet bazında %2,5 büyüme kaydetmiştir. Almanya %4,2, İspanya %8,0, Avusturya %0,5, Belçika %3,8, İtalya %5,0 büyürken; İngiltere %0,9, Fransa %1,0 oranında küçülmüştür. Beko markası Ocak-Şubat 2020 döneminde, Batı Avrupa pazarı toplamında, adet bazlı pazar payında ikinci sırada yer almaya devam etmiştir.”

“Ocak-Şubat 2020 döneminde, Doğu Avrupa’nın en büyük pazarı olan Rusya’da, %14,1 büyüme görülürken, diğer büyük pazarlar olan Polonya’da %7,0, Romanya’da %3,1 büyüme gözlenmiştir. Bölgenin önemli pazarı olan Ukrayna’da ise %15,7 büyüme gerçekleşmiştir. Beko markası Ocak-Şubat 2020 döneminde, Doğu Avrupa pazarı toplamında, adet bazlı pazar payında birinci sırada yer almıştır.”

“Ülke bazında Beko markası; yılın ilk iki ayında, İngiltere pazarında pazar liderliğini devam ettirmiştir. Arçelik grubu ayrıca, Defy markası ile Güney Afrika’daki, Arctic markası ile Romanya’daki pazar liderliğini korumuştur.”

“Şirket satışlarının bölgesel dağılımı ve ürün gamı değişikliklerine göre Türkiye, Romanya, Rusya, Çin, Güney Afrika Cumhuriyeti, Tayland, Pakistan ve Bangladeş’te bulunan üretim tesislerinde üretim yapmaktadır. Toplam beyaz eşya üretim adedi bu dönemde 4.643 bin adede ulaşmış, toplam yassı ekran televizyon üretim adedi ise 383 bin adet olarak gerçekleşmiştir.”




Saygılar


Yorumlar

  1. Tebrik ederim hocam yine çok iyi bir çalışma olmuş.Ben 2 3 yıllık düşündüğüm için alınabilir gibi görüyorum.borcu bana biraz yüksek geldi sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumunuz için. Saygılar

      Sil

Yorum Gönder